Форум

 Тема:  Допоможіть
Саша27.12.2008
avatar30
Доброго вечора , хто може виложіть реальний проект (села ,вулиці) з внесеною інформацією . Я новачок і хочу побачити що, де і як вноситься.
Google рекомендует
Voltron29.12.2008
avatar394
Цитата(Саша @ 27.12.2008, 20:02) <{POST_SNAPBACK}>
хто може виложіть реальний проект (села ,вулиці) з внесеною інформацією . Я новачок і хочу побачити що, де і як вноситься.

Тобто?.. Щось я не зовсім зрозумів що вам потрібно. Ви ВСЕ село хочете оцифрувати і зробити електронну карту? Чи вам все ж потрібно формувати обмінні файли? Якщо вам потрібна електронна карта або топоплан, то варто глянути на демонстраційні проекти, які встановлюються разом з Геопроектом. Дивіться тут: c:\Program Files\GIS Technologies\GIS Geoproject\Maps\Example projects\
Трохи більше інформації, і ми вам обов'язково допоможемо
Саша31.12.2008
avatar30
Мені хоча б дві присадибні ділянки , з інформацією на обмінні файли . Ще маю питання , при імпорті обмінних файлів не вповній мірі відображається інформація. Неможу розібратися з [SM003800][SP009900].
ВІТАЮ ВСІХ З НОВИМ РОКОМ !!!!
Евгений31.12.2008
avatar697ГУРУ
Цитата(Саша @ 31.12.2008, 22:26) <{POST_SNAPBACK}>
Мені хоча б дві присадибні ділянки , з інформацією на обмінні файли. Ще маю питання , при імпорті обмінних файлів не вповній мірі відображається інформація. Неможу розібратися з [SM003800][SP009900];ВІТАЮ ВСІХ З НОВИМ РОКОМ !!!!

[SM003800][SP009900] - Коди КОАТУУ 3-го і 4-го рівня, тобто частина кадастрового номеру. Впевнений, з проектом Вам допоможуть наші користувачі, які вже працюють в реальному кадастрі, а з імпортом обмінних файлів... що саме не в повній мірі відображається?
И жили они долго и счастливо... пока не узнали, что другие живут дольше и счастливей
Саша31.12.2008
avatar30
Цитата(Гуру @ 31.12.2008, 23:41) <{POST_SNAPBACK}>